fredag 15. februar 2013

SNART

Om en uke i morgen drar jeg ned igjen. Godt. Nå har jeg vel fått unna alle innkjøp,- bortsett fra en røkelaksside og mer medisiner.
Jeg følger med på YR,- desverre er det fortsatt meldt ganske grælete vær. 12 varmegrader høres greit ut det, men det betyr at det også er 12 grader innendørs. Det er ikke greit. Ja, ja, våren kommer etterhvert.
Denne gangen vil vi i en periode være 5 hedemarkinger samtidig i Betlehem: Jeg får besøk av Kjetill med kollega Harald Jacobsen, av Kirsti Hougen på Tante Gerda, og av Arne Danbolt som var gift med Ingeborg F. Storartet,-for hver tur jeg reiser ned, kommer det nye nordmenn nedover. Flere får oppleve VIRKELIGHETEN, ikke avisoverskriftene.Det er det palestinerne ber oss om også:" Tell the world about us, tell everyone that we have a fair case."

Jeg  skal kjøpe en god del broderier og andre ting denne gangen. I mai skal Ingrid P. Røe og jeg opp til Vingelen og fortelle om Palestina, og da var det ønskelig at vi skulle ta med varer for salg. Så gjerne!!
I forrige uke hadde jeg gleden av å fortelle om palestinske kvinner på årsmøtet for IKFF, og møtte stort engasjement!

Over til det mer trivielle; jeg har gått til innkjøp av ny koffert og ny sekk i herlige gladfarger og gleder meg til  ta de i bruk...
Ja, det var vel det for i dag

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar