søndag 4. september 2016

Internett!!

Hele uka har gått uten at jeg har fått ut noe som helst på bloggen. Delvis er det latskap, men en svært viktig årsak er at nett- tilkomblingen her i heimen har vært mildt sagt ustabil. Jeg har vært inne på nettet andre steder, men da blir det bare for korte perioder. Nå ser imidlertid  nett-fremtiden lysere ut her i Salisien street 49. Jeg bor i en trang og smal bakgate, tvers over veien ligger International Nativity Museum (hvor jeg ikke har vært), og like bak meg den eldgamle Syrien arameic church(hvor jeg heller ikke har vært) . Jeg er ikke flink til å ta meg til ting når det er veldig varmt og jeg er veldig energiløs. I morgen,derimot, skal jeg/vi til Hebron og handle barneklær til Al Eid-feiringen som snart begynner. Før det skal jeg fortelle om en landsby jeg besøkte her en dag.                                                                                                                                                 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar