fredag 24. september 2010

hacking og influensa

Fredag den 24.sept.
Det er ikke støtt at alt går etter planen. I forrige innlegg skrev jeg at jeg skulle på sopptur. Mens jeg var der oppe i skogen, begynte mobilen min å ringe. En etter en fortalte meg at jeg var blitt hacka på mailen, og at "jeg" hadde sendt tiggerbrev til alle kontaktene mine. Så da var det bare å komme seg hjem og prøve å rydde opp i det. Det har tatt utrolig mange og sure timer for å få avklart og forklart og ringt og.... Så fikk jeg influensa, og senga var eneste aktuelle sted.
Nu går alt så meget bedre!!
Kofferten er snart ferdigpakket, jeg har et lass med medisiner og i morgen drar jeg via Riga til Beirut.Bøker og lydbøker, strikketøy, presanger, klær, ladere i diverse varianter,- alt er på plass.
Jeg har også to avtaler i Betlehem med venner fra Norge. Gleder meg til alt sammen.


Det er 29 +grader der og solskinn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar