lørdag 6. november 2010

sISTE UKA











I morgen kveld/ natt drar vi hjem. Det er helt utrolig at jeg har vært borte i 6 uker. Neste gang tror jeg at jeg må bli lengre.Nå er jo Kjetill og Bjørn her, og vi skal rekke alt mulig på kortest mulig tid,- så det er full fart. I dag har de to reist til Hebron, jeg har en god del å ordne her. Blant annet skulle jeg legge inn flere bilder på bloggen, men det fiksa jeg ikke denne gangen.( joda, noen få klarte jeg!!)




Vi har vært på grensa til Gaza, vi har vært i Gamlebyen, vi har vært hos Huda og Aburami, vi har vært i Deheisha, vi har vært på grillfest...
Nå må jeg reise avgårde og sende alle broderiene mine, hvis jeg har de i kofferten blir jeg antagelig stoppa på flyplassen.
Jeg har forøvrig skaffa meg en bag som blir stående her nede med ting jeg ikke trenger i Norge. greit å ha til neste gang.








Nyeste om lille Zain som var på sykehuset: Oprasjonen hjalp ingen ting, hevelsene ble bare verre. De skal på kontroll i morgen, men det er helt usikkert hva som nå skal skje. Foreldrene har fått tillatelse til å reise med henne til Jerusalem i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar