lørdag 17. september 2011

PAKKING

Det er lørdag den 17. september i det Herrens år 2011. Om en uke sitter jeg i mitt andre hjem- oppe i bakken i "huset mitt" i Beit Sahour.
Nå sitter jeg i Solplassvegen med ulike stabler og bunker og huskelapper og strikketøy rundt meg. Det er mangt og mye som skal i kofferten. Heldigvis har jeg også en huskelapp som ramser opp alt jeg har lagt igjen i Beit Sahour. Kanskje blir det ikke overvekt denne gangen?
Gleder meg til å se igjen alt og alle der nede i det hellige, men okkuperte,- landet.
Det blir spennende å høre hva som skjer i FN til uka! Jeg reiser jo den 23., montro om kontrollen på flyplassen blir verre enn vanlig? Ja, ja. Jeg skal som vanlig oppføre meg vennlig, ganske dum, veldig gammel og totalt uvitende om grenser, murer og sjekkpunkter. Uvitende om situasjonen er jeg ikke, men resten er jo greit. Mis muskhele!! ( ittno problem)
Vi snakkes
Eldbjørg/Elda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar