torsdag 16. oktober 2014

tilbake igjen

Onsdag ble en laaaang dag underveis. Imidlertid fikk jeg, uvisst av hvilken grunn, tildelt et sete på businessklasse fra Istanbul til Tel Aviv. Det var godt, det! Noen koffert fant jeg ikke ved ankomst til det hellige? land. Etter en times venting og rot oppdaget jeg tilfeldig en koffert som surra alene rundt på et helt annet bagasjebånd ,og som ligna veldig på min. Joda, den hadde kommet med et tidligere fly fra Tyrkias land og vi kunne gjenforenes.. Da var klokka nærmere ett om natta, men min trofaste sjåfør ventet utenfor terminalen og vi kjøret FORT på nattstille veier hit til Beit Sahour hvor Kirsti ventet med smil og klem!  Godt å være tilbake!!
I dag: opp til min kjære familie, så besøke St. John, konsert og middag på the Square og nå en stille kveld med laptop og et vinglass. Verden er slett ikke  verst.
På lørdag drar vi etter planen til Nablus. Morgendagen ligger åpen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar