fredag 12. august 2016

Back home

Ja, så er jeg her igjen. I Palestina, selv om Google har strøket det fra kartet. Det er godt å være her, og en utrolig ting er at helsa mi er bedre! Klimaet er bra for meg, selv om varmen er litt plagsom. 20 grader på natta er absolutt til å leve med.                                                                   Jeg ble møtt på flyplassen av Ida og Mhammad, begge med store smil og åpne armer, og vi kom greit fram hit til Bethlehem hvor jeg nå befinner meg.                                                                                                       Neste dag var jeg sammen med "barnebarna" mine, fikk dawali som er en av yndlingsrettene mine, og traff også Baha, min gode venn. Middag på The Square, flere klemmer..... Jeg er HJEMME.                                         Idag var vi uten både internett og vann, men i kveld har jeg vært i stort bryllup, så nå er jeg trøtt, men fornøyd. Dessuten har internett kommet tilbake, og vi har LITT vann i springen. Jeg skriver mer i morgen, jeg. Kanskje fikser jeg noen bilder også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar