søndag 14. august 2016

Fredelig søndag i Bethlehem

Jeg var nok litt urettferdig da jeg beskrev bryllupet jeg var i. Det ER koselig å møte mange kjente, og jeg ser selvsagt behovet for å lage noen heidundrandes fester i et land hvor hverdagene er så inderlig slitsomme.                                         I dag er det søndag, min "samboer" Ida legger aller siste hånd på sin masteroppgave, så vi må nok skaffe oss noe sprudelwasser i kveld. Jeg er buden i BBQ i kveld, vi får nå se hva det blir til. Først skal vi en tur opp til familien min. De norske håndballjentene spiller i Rio i kveld, og med litt hell så blir det vist på ol-kanalen her. Detta blir travelt!!                                                                   Det har vært spredt skyting i byen tidlig i morges, men så langt har vi ikke hørt om skader eller drap. Vi har da heller ikke sett på nyhetskanalen herfra, orker ikke, når sant skal sies.                                                                                                  Det kommer vel på nyhetene i Norge dersom en jødisk israeler blir skadet, men ittno hvis det er en palestiner det går ut over. Slik er nå det, dessverre. Ønsker dere en fin dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar