torsdag 18. april 2013

Hamarvår

Den sene våren gjorde at jeg kom hjem på et perfekt tidspunkt! I løpet av en uke har jeg fått hakket, skuffet, kostet og fjernet is. I går kom utevannet på- nå skal terassene spyles. Jeg trives så utrolig godt med dette arbeidet!!

Det har skjedd andre saker og ting siden jeg kom hjem også:Jeg har blitt skjelt ut, trakkassert, sammenlignet med Hitler og kalt de mest nedverdigende uttrykk. Alt av MIFF-tilhengere. De folka har lite grenser, gitt! Nå tåler jeg godt alt det de slenger ut om meg, men jeg orker ikke å se på alle usannhetene og drittkastingen og truslene mot palestinerne som stadig blir gulpet opp.Derfor kommenterer jeg. Saklig, men ironisk..
Iblant vet jeg ikke om jeg skal le eller gråte over det som kommer på trykk, at folk virkelig vil dumme seg ut på den måten!
Sant skal sies,- det kan faktisk være litt humoristisk,- noen kommentarer er så usaklige at jeg bare må le, enda så ille det er. En kommentar som skulle vise hvor god kunnskap vedkommende hadde om alt og alle i verden, opplyste meg om at de hadde feriehus i Tyrkia..., da var visst det meste sagt. Jo, jo. At en annen mente at løsningen på konflikten i Midtøsten var å ta livet av alle palestinere, er ikke mye å le av.
Triste saker.
Kameraet mitt er på rep, ingen bilder i dag,- men dere kan jo gå inn og kikke på MIFF sine sider dersom dere orker.
Ha en strålende vårdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar