torsdag 26. september 2013

VOILA!!

Overskriften skyldes en ny vri for å få internett til å virke. Nå har jeg tatt laptopen ut, har droppet kabelen som går til modemet, gått rett på wireless,- og den virker perfekt! Det skal sies at det er noe upraktisk å sitte her på terrassegulvet, men må man så må man...
Jeg har lest Maan News i dag. Det er en nyhetskanal som omfatter denne regionen. Av nyheter kan nevnes:
-israelske styrker invaderte Al Aqsamoskeen
- 17 skadd i opptøyer i Hebron
- flere dusin skadde i opptøyer i Jerusalem
- bosettere og palestinere i bråk i Øst- Jerusalem
-Israel åpner grensen i Rafah i 3 dager (wow !!)
- to palestinere arrestert i Hebron, hvor israelske myndigheter også har stengt av deler av byen.
Ja, det var dagens nyheter.

Jeg har funnet meg en stol, så her kan jeg jo sitte til mørket faller på!!
Sola skinner, men jeg har behagelig skygge.
 Katta vil ha mer tunfisk.
Baha ringte nettopp og fortalte at hans mor Huda er flyttet til sykehuset som ligger litt utenfor Hebron. De er flinke der nede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar