tirsdag 8. februar 2011

Pakking

Det har blitt tirsdag den 8. februar. Kofferten står på gulvet og fylles stadig opp. Klær og slikt er greit, men alle småtingene, "dingsene"-er mer nødvendig. Ladere til kamera og telefon, bøker og lydbøker, presanger,strikkesaker,medisiner selvfølgelig, stearinlys ( dyrt og vanskelig å få tak i der nede),ordbøker,bankID, bilder....
Jeg har fått så koselige mailer fra vertskapet mitt; de ønsker meg velkommen hjem!
Hodebryet mitt nå, er å finne ut hvordan jeg skal juge på flyplassen. Jeg har ikke returbillett, så de vil nok spørre og spørre.
Det er regnvær og kaldt i Beit Sahour, men neste uke ser det "bedre" ut - i følge YR. Jorda trenger vann, så det er flott med nedbør.
Det er så mye uro i regionen nå, så jeg skal melde fra til ambassaden at jeg er der. Det er rolig i Palestina , men det kan fort endre seg. Jeg er ikke bekymret i det hele tatt, det er mer som å ta på seg bilbelte i alle tilfellers skyld.
Da "snakkes" vi igjen i Beit Sahour.

1 kommentar: