torsdag 24. oktober 2013

DESSA FÆLE ARABERA.........

Følgende skjedde i dag: Jeg rinte Hazem- drosjesjåføren "min". Han kom, men ganske så forsinka, og var stressa. Unger skulle hentes å skolen, han var sent ute,- i det hele tatt. Det var tett trafikk, alt tok tid. Hazem tuta og klagde over at han var sliten. Jeg lurte på hvordan blodtrykket hans var?
Nå vel, han kjørte meg dit jeg skulle, alt var greit.
I løpet av dagen var jeg her og der, og da jeg skulle hjem sånn i 9-tida i kveld, var jeg i Bethlehem sentrum.  Jeg tok derfor en tilfeldig drosje derfra og hjem.
10 minutter på 10 ringte telefonen. Det var Hazem. " Elda, where are you"?
" At home". But,... is everything OK?    Yes.    "Good, I just  wonder because you did not call me tonight!" Just relax, my friend, and go to bed!

Sånn er det her. Jeg klager ikke over servicen, akkurat!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar