søndag 23. mars 2014

ittno knussel

Denne gangen skal jeg være selfi; det er visstnok det det heter nå. Altså: I hele desember sleit jeg med en lungebetennelse som ikke ville gi slipp. En lang og trøblete historie. Åkkesom, jeg ble da bra tilslutt.
Da jeg nå hadde blitt forkjøla, og etter hvert kjente en "velkjent" sperre nede i bronkiene mine, gikk jeg på klinikken her. Lege-røntgen-lege. Svar: ny lungebetennelse. Javel, ja. Så satte de i gang: 5+2 cl. hydrocortison + antibiotika rett i en vene. Så innhaleringsmaskin tilsatt ???? Så 2 resepter på gudene-vet-hva; dvs. det var noe for å åpne bronkier samt en slags sterk antibiotika. Ja, ja. Blir jeg ikke frisk av detta, så veit ikke jeg. Jeg skulle i tillegg bruke alle mine vanlige medisiner. De gjør ikke noe hælvvegas her på disse kanter. Nå blinker jeg vel kjemi som et juletre! Passer bra her ved Betlehem..
Hadde vært fint å bli fort frisk, i morra er planen å dra til Haifa med  venninne og sykt barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar