tirsdag 12. mars 2013

Surdag

Nei, ikke en sur dag. Jeg hadde surdag.
Saken er: vi, dvs. huseier, har hund og katt. Klokka 6 vekte den drittbikkja meg med sin evinnlig bjeffing pluss at han kastet rundt på blikk-spisefatene sine mellom hver bjeff. Katta skreik på døra mi, var sulten. Oh, happy start.
Utpå dagen skulle jeg besøke noen folk.De har verdens mest bråkete og ekle unger (vel,vel,- nesten)som sloss om lekene mens forldrene kjefta. Etterpå ble jeg bedt på lunsj.Det er vanligvis veldig godt, men denne dagen hadde jeg definitivt IKKE lyst på spinatsuppe og ris. Blæh.
Etterpå måtte jeg slepe meg opp verdens bratteste bakke. Også så mye søppel det var overalt! Fyttigrisen.

Tror jeg stopper der.

Saken var bare den, det var ikke verden det var noe feil med, men meg. Jeg hadde til de grader stått opp med feil bein først. Jeg ser det.
Men den bikkja!! I`ll kill that dog.
Når sant skal sies så skinte sola og fuglene sang og alle er snille og vennlige, og kvinnene preparerer ville urter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar