torsdag 8. mars 2012

galskap

Jeg må nok skrive et innlegg til i kveld:
På tirsdag var jeg med ungdommene fra Rønningen. Jeg skulle vært med i går også, men da jeg våkna var jeg såpass sjaber at jeg meldte avbud. Jeg visste derfor ingen ting om det som skjedde i går. I går kveld snakket Martha så vidt med Baha, og spurte om han skulle komme bort en tur. Han sa bare at han var så sliten at han måtte hvile litt, så skulle han se. Vi hørte ikke noe mere, og synes vel det var uvant til han å være, men, men.
I dag har vi altså vært i Jerusalem, og var lykkelige uvitende om hva som hadde skjedd i dag inntil jeg så det på facebook i sta.
Hvis dere ikke vet hva jeg snakker om, så var det altså en reportasje på TV2 i dag som viste hvordan olivenplanterne ble skjelt ut etter noter av settlere i går.. Det finnes ogå på andre kanaler/ medier. I dag er 100 oliventrær røska opp igjen. Jeg blir så inderlig trist.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar