søndag 25. mars 2012

JA JA



Denne gamle mannen kom sammen med sin eldgamle hest for å pløye rundt oliventrærne utenfor huset her. Vel og bra. Det var bare det, at han viste seg å være veldig, veldig, veldig interessert i meg. Det var ikke måte på hvor mange ganger det var noe han ville meg, og hver gang kom han sånn helt tilfeldig borti meg. Det ble nokså ubehagelig, så jeg låste døra etter hvert. Da Imad kom hjem, fortalte jeg det til han. Imad gikk fullstendig bananas,-fortalte gubben hva han mente,- trua med politi og fengsel og kasta han ut der og da og fortalte at han ikke skulle vise seg mer. Ja, ja,så har jeg erfart det også.

Vakre Palestina med en svært uvakker outpost til høyre. Utsikt fra Herodion.


Turister på Herodion


Mine kjære på balkongen i Ramallah.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar