mandag 11. oktober 2010

Mandag, slik i 12-tida.

Jeg har besøk! I går brukte vi dagen i Betlehem. Sakte tempo, kikka, prate med venner, var i fødselskirken, god lunsj på Betlehems beste resturant, rusla i souqen, litt småhandel..
I dag har Grete, David og Inger Andrea reist inn til Jerusalem, jeg valgte å bli hjemme. det er jo mye flott å se inne i den hellige staden, men checkpunktene gjør meg så forbannet og deprimert at jeg ikke drar innover oftere enn jeg må.
Jeg skal inn på fredag, skal følge min venn Aburami til det norske utenrikskontoret for å se om det går an å få fortgang i visumsøknaden hans.
Jeg skal forsøke å arrangere en tur til Hebron for mine venner og meg selv, og skal også gjøre en avtale oppe i Deheisha- flyktningleiren.
Først skal jeg ned på JAI , ( der som Martha var), det har kommet flere venner fra Europa som jeg gleder meg til å hilse på.
Mao: en slakk dag, men jeg trenger slike.
Det kunne vært greit å være 25 år og full av krefter, men, men.
Nyt høstfargene der hjemme! Vi venter fortsatt på regn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar